NOVA REPRESENTACIÓ
15-02-2021 12:14
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Les alcaldesses de Gelida i Cunit, Lluïsa Llop (ERC) i Dolors Carreras (PSC), seran diputades al Parlament de Catalunya. Representaran el Penedès a la cambra juntament amb el cap de l'oposició de Vilanova i la Geltrú, Juan Luís Ruíz (PSC), que també serà diputat aquesta legislatura. Però vinculats al territori també hi haurà els actuals consellers Damià Calvet (Junts) i Alba Vergés (ERC), nascuts a Vilanova i la Geltrú i Igualada, respectivament.
Després de les eleccions d'aquest diumenge, la nova configuració del Parlament de Catalunya deixa fora un dels diputats històrics del Partit Popular, el vilanoví Santi Rodríguez, que ha estat diputat des de 2003 i portaveu del grup parlamentari des de 2012. També deixarà de ser diputat en el proper Parlament el sitgetà Manu Rodríguez (Ciutadans), que és regidor de l'Ajuntament de Sitges i diputat des de 2017.
PUBLICITAT
PUBLICITAT