DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

VANDALISME

Enxampen un noi de 15 anys apedregant un autobús urbà a Calafell


ACN Calafell

01-03-2021 13:18

Altres individus menors de 14 anys protagonitzen fets similars, segons la Policia Local

Pla obert d'una finestra de l'autobús urbà de Calafell (Baix Penedès), trencada pel llançament d'una pedra. Policia local de Calafell

La Policia Local de Calafell va enxampar diumenge a la tarda un menor que llançava pedres contra l'autobús urbà al passeig de la Unió. L'individu, de 15 anys, el van lliurar als seus pares acusat d'un suposat delicte lleu de danys. El cos policial ha informat que, arran d'un servei de vigilància, en els darrers dies ha enxampat diversos menors per fets similars. Els presumptes autors d'aquests altres casos, però, tenen menys de 14 anys per la qual cosa no són imputables i se'ls sancionarà per la via administrativa, segons la Policia Local.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.