DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

OPERACIÓ OBERTA

Detinguts dos menors per la mort a punyalades d’un noi a Gelida dissabte


ACN Gelida

12-04-2021 10:46

Els Mossos i el SEM van trobar la víctima al carrer, però no la van poder salvar

Detinguts dos menors per la mort a punyalades d’un noi a Gelida dissabte. Mossos d'Esquadra

Els Mossos d’Esquadra han detingut a Gelida dos menors d’edat per la seva implicació en la mort a punyalades d’un jove dissabte passat a la tarda a la localitat. La policia catalana va rebre l’avís, cap a les 18.30 hores, que una persona havia estat ferida a la via pública. Els serveis mèdics no li van poder salvar la vida. El jutjat de guàrdia de Vilafranca del Penedès s’ha fet càrrec de la investigació.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Més informació

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.