DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

RETORN A LA NORMALITAT

La Giralda de l’Arboç reobre les seves portes al públic


Redacció L'Arboç

14-06-2021 20:01

De moment, els grups estan limitats a 10 persones

La Giralda de l’Arboç reobre les seves portes al públic. Ajuntament de l'Arboç

L’emblemàtic edifici de la Giralda de l’Arboç reobre al públic i torna a programar visites turístiques concertades. De moment, a l’espera de poder-ho ampliar aviat, els grups estan limitats de 10 persones com a màxim.

La Giralda de l’Arboç és possiblement un dels edificis més singulars i coneguts del Penedès i un dels més curiosos de Catalunya. Amb l’obertura de l’edificació i els jardins al públic, el visitant podrà gaudir d’una visita guiada d’una hora de duració passejant per les estances d’aquest magnífic palauet d’estiueig d’estil neoàrab amb tocs de modernisme mentre va descobrint la singular història de l’edificació. Una jornada inoblidable a la vila de l’Arboç que pot combinar-se amb una passejada pel casc antic amb els magestuosos edificis modernistes i una visita al Museu de Puntes al Coixí de l’Arboç, un referent pels amants d’aquest art únic al món.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.