DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

HOMICIDI

Un jutge de Vilafranca investiga com a homicidi el crim ocorregut divendres a Vilafranca


ACN Vilafranca del Penedès

07-09-2021 16:13

L'únic arrestat pels fets, fill de la víctima, està ingressat a l'hospital a l'espera de passar a disposició judicial

El jutjat d’instrucció número 5 de Vilafranca del Penedès, en funcions de guàrdia, ha obert una investigació per esclarir el crim que divendres al vespre hi va haver en un pis del centre del municipi, quan un home hauria matat la seva mare. Segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia (TSJC) aquest dimarts, el jutge ha obert la causa per un delicte d'homicidi consumat i un altre delicte d'homicidi en grau de temptativa. Els Mossos d'Esquadra van detenir el fill de la víctima poc després dels fets com a presumpte autor del crim. L'home està intern en un centre hospitalari a l'espera de passar a disposició judicial. El succés va passar divendres al voltant de les 19 h en un pis del carrer dels Ferrers, al centre de la capital de l'Alt Penedès. L'arrestat hauria mort la seva mare i hauria ferit el seu germà. El cas està sota secret de sumari.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Més informació

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.