DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

REIS 2022

Els propietaris d'una casa rural denuncien que els van llogar la finca per fer una festa de 200 persones


ACN Vilobí del Penedès

07-01-2022 12:45

Els fets van passar la nit de Reis a Vilobí del Penedès i inicialment la casa estava llogada per una família

Mossos d'esquadra. Mossos d'Esquadra

Els propietaris d'una casa rural de Vilobí del Penedès han denunciat davant dels Mossos d'Esquadra que els van llogar la finca per a fer-hi una trobada familiar i en realitat s'hi va fer una festa amb unes 200 persones. Segons avança TV3 i han confirmat fonts del cos a l'ACN, els fets van passar la nit de Reis, i ara s'investiga la concentració multitudinària on els assistents haurien pagat fins a 150 euros per a participar-hi. La policia va rebre l'avís d'un gran moviment de persones a l'entorn de la casa, i poc després de les 7.00 h, en arribar-hi, la festa ja estava pràcticament acabada. Un cop feta la denúncia, el cos ha iniciat la investigació per identificar els organitzadors.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.