DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

MÚSICA, CONCERTS, BALLS

Serenates a la Geltrú


Miguel Zamarripa al traverso i Eduard Martínez al clavicèmbal presenten el seu tribut al flautista i compositor parisenc Jacques-Martin Hotteterre (1674-1763) en el 250è aniversari de la seva mort. I ho fan sota el títol Premier livre de pieces pour la flûte traversière, et autres instruments. Par Mr. Hotteterre Le Romain, interpretant una àmplia selecció de peces del seu primer llibre per a flauta, amb la projecció d'imatges del pintor Antoine Watteau, estrictament contemporani del músic.

Informació de l'acte

Amb l'arribada de l'estiu i del bon temps arriba també la proposta musical a la fresca que ens ofereixen les Serenates a la Geltrú, en un marc inigualable com el pati del Castell de la Geltrú.

Aquest programa, que enguany arriba a la 16a edició, s'ha coorganitzat amb Joventuts Musicals de Vilanova i la Geltrú, com ja es va fer l'any passat i continuant en la línia de convenis de col·laboració amb entitats privades de la ciutat.

L'edició d'enguany se centra en dues jornades, oferint un concert divendres 7 de juny i un altre el divendres 14. I en aquesta ocasió la proposta musical que s'ha triat ha estat un monogràfic de música antiga: un dia dedicat al Renaixement i un altre al Barroc.

Les entrades es podran adquirir des d'una hora abans de cada concert (comencen a les 22 h) al mateix Castell de la Geltrú, a un preu de 6 euros per serenata. Les localitats no són numerades i l'aforament és limitat. 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

L'Arboç | 14-11-2025 fins 12-12-2025

L’Escola de l’Ateneu Arbocenc

Vilafranca del Penedès | 11-11-2025 fins 29-11-2025

El control també és violència

Vilanova i la Geltrú | 06-11-2025 fins 07-12-2025

Un Mediterrani Viu

Igualada | 23-10-2025 fins 22-11-2025

Conegudes i reconegudes

Vilanova i la Geltrú | 16-10-2025 fins 27-11-2025

II Cicle de Xerrades Ferroviàries al Museu del Ferrocarril

Olivella | 02-10-2025 fins 29-11-2025

Olivella Vila cuidadora

Vilanova i la Geltrú | 27-09-2025 fins 30-12-2025

Els anys 70
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.