PUBLICITAT
CONFERÈNCIES, COL.LOQUIS
PUBLICITAT
A les costes de Catalunya es torna a posar en marxa aquest projecte. Coastwatch Europe és una xarxa internacional de vigilància del litoral. Més de deu mil voluntaris europeus participen cada any, cobrint prop de 10.000 Km, des dels fiords noruecs a les illes gregues i les costes del Mar Negre.
El proper 9 de novembre podreu participar al mostreig al litoral del Garraf. La inscripció és gratuïta i poden participar totes les persones i col·lectius interessats.
Amb la vostra participació podreu:
- Augmentar la protecció del territori costaner
- Crear una extensa base de dades amb informació de l'estat del litoral
- Participar a una xarxa internacional que recull dades mediambientals
- Aportar les vostres opinions sobre els problemes que amenacem la línia de costa
- Col·laborar amb l'educació ambiental
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilafranca del Penedès | 25-03-2026 fins 16-04-2026
PUBLICITAT