PUBLICITAT
ALTRES
PUBLICITAT
La jornada començarà a les 10.30 h amb una gran ludoteca de jocs tradicionals organitzada per El Burro dels Jocs. Els assistents hi trobaran 32 espais de joc amb diferents propostes, així com joguines actuals adaptades al format tradicional i tallers de manualitats.
A les 11.30 h, la narradora Susagna Navó oferirà una sessió de contes adreçada als més petits. La Matinal es tancarà a les 12.30 h amb un espectacle d'animació musical per a tots els públics a càrrec de la companyia Bufanúvols.
A més de les activitats programades, la jornada serà també una oportunitat per participar en el XXXII Concurs de Fotografia Viu el parc dels parcs del Garraf, d'Olèrdola i del Foix. El certamen inclou una categoria específica dedicada a la Matinal, amb l'objectiu de recollir les imatges i moments més destacats de la trobada.
El concurs està obert a persones aficionades a la fotografia majors d'edat i permet presentar fins a tres fotografies per modalitat, tant en blanc i negre com en color. Les obres es poden lliurar fins al 20 de novembre i el veredicte es donarà a conèixer el 3 de desembre a la Biblioteca Ramon Fernàndez Jurado de Castelldefels, coincidint amb la inauguració de l'exposició de les fotografies seleccionades.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilanova i la Geltrú | 08-11-2026
Vilafranca del Penedès | 07-11-2026 fins 29-11-2026
Vilafranca del Penedès | 06-11-2026 fins 10-01-2027
Vilafranca del Penedès | 05-11-2026 fins 13-12-2026
PUBLICITAT