PUBLICITAT
FIRES I FESTES
PUBLICITAT
L’acte sempre compta amb més d’un centenar d’assistents (unes 70 empreses), col•laboradors i un seguit d’empreses que any rere any aporten recursos econòmics, mà d’obra, cooperació i la il•lusió per a que aquest projecte sigui possible, ja que sense aquesta participació i amb el cost que suposaria suportar tot el material gràfic i la infraestructura de l’event, no seria possible la seva celebració.
També patrocinadors i organismes que s’involucren, com ara l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, la Cambra de Comerç, l’Adeg, l’associació de comerciants Viu Comerç, així com medis de comunicació i Banc de Sabadell.
En aquesta setena edició, l’organització va a càrrec de Quim Martí, gerent de SOMA Producció tècnica d’esdeveniments.
Enguany, i gràcies a la col•laboració del Grup Peralada, podem realitzar l’event a les instal•lacions de l’emblemàtica Finca Mas Solers (antic Casino de Barcelona). Un marc incomparable on l’elegància, l’autenticitat i la majestuositat de l’indret, no deixarà indiferent als assistents.
El preu del ticket és de 40€, inclou el pica-pica, el sopar de gala i una consumició durant la tertúlia més informal de l’esdeveniment.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilafranca del Penedès | 11-04-2026 fins 12-04-2026
Vilafranca del Penedès | 10-04-2026 fins 10-05-2026
Vilafranca del Penedès | 25-03-2026 fins 16-04-2026
PUBLICITAT