PUBLICITAT
FIRES I FESTES
PUBLICITAT
El Subirats Tasta’l és l’aparador per excel·lència dels productes de proximitat i qualitat que s’elaboren al municipi i es consolida any rere any com a punt de trobada de professionals i amants de la cultura enogastronòmica.L’èxit de la passada edició ha fet que enguany s’ampliï l’horari de la mostra. El Subirats Tasta’l es podrà visitar els dies 30 de novembre i 1 de desembre d’11 a 15 hores. A banda d’oferir degustació, a la mostra també es poden comprar els diferents productes que ofereixen els expositors: vins, caves, pastisseria, embotits, melmelades, mel, olis, plantes aromàtiques, bijuteria, decoració... i altres productes de la terra.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilafranca del Penedès | 11-04-2026 fins 12-04-2026
Vilafranca del Penedès | 10-04-2026 fins 10-05-2026
Vilafranca del Penedès | 25-03-2026 fins 16-04-2026
PUBLICITAT