PUBLICITAT
LLEURE INFANTIL I JUVENIL
PUBLICITAT
El tret de sortida de la Fira serà com sempre divendres, dia 8 de maig, amb la inauguració de l'Exposició col·lectiva en la que participen una quarentena d'il·lustradors al Centre d'Art Contemporani, La Sala.
Dissabte dia 9, tornarem a gaudir d'una jornada carregada d'activitats infantils i familiars a la Plaça de les Neus i ampliem la nostra ubicació al carrer Sant Pere on quedaran ubicades la Biblioteca amb un espai "chill out" per a gaudir de la lectura i els contes.
Durant tota la jornada, i des de les 10h del matí, a la carpa central hi haurà una marató ininterrompuda de contes i ens visitaran molts personatges que de ben segur sorprendran als més petits.
A la plaça de les Neus gaudirem d'una activitat d'"Il·lustradors en acció" amb la creació de personatges de contes. Com a novetat hi haurà una activitat d'il·lustració per a nens i nenes de manera simultània.
Per la tarda com ja és habitual es concentraran els espectacles infantils i familiars al Teatre Principal, al Castell de la Geltrú i al Museu Romàntic Can Papiol.
Des de l'Associació per al foment de la Literatura Infantil Judit Sendra García, us volem convidar a participar de totes les activitats que us proposem a l'hora que agraim la col·laboració amb la compra dels nostres productes: conte de la Saltironets, bosses, samarretes, gorres, xapes... i com a novetat aquest any una llibreta i un llapis de la nostra Fira i una barra de bar on podreu prendre un refresc i berenar pa amb xocolata!
Aquest any a més hi haurà un sorteig de dues il·lustracions cedides per dos dels il·lustradors que van participar l'any passat a l'exposició col·lectiva: Òscar Julve i Xavi Ramiro que molt amablement les van cedir a l'Associació per poder recaptar diners per a futures edicions.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilanova i la Geltrú | 16-10-2025 fins 27-11-2025
PUBLICITAT