DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS
☰ ☰

TEATRE, DANSA I ARTS ESCÈNIQUES

El Rey, d'Alberto San Juan


Després de Ruz-Bárcenas, Teatro del Barrio torna amb aquesta producció crítica envers la figura del rei Joan Carles I.

Informació de l'acte

Quin paper ha jugat la monarquia a Espanya en els últims quaranta anys? Per acomplir quines finalitats? Quins són els objectius de la monarquia espanyola de cara a les pròximes dècades?

El rey és una ficció amb un personatge central que s’anomena Joan Carles I. Un home que, a l’epíleg de la seva vida, cau del cim al soterrani. Si més no, simbòlicament. Un home que, segons sembla, ja no serveix. Tot i que va fer molt de servei. Però, en què? A qui?

Altres personatges d’aquest relat completament lliure són Joan de Borbó, Francisco Franco, Chicho Sánchez Ferlosio, Henry Kissinger, Adolfo Suárez o Felipe González. Un món d’homes en lluita per construir el món tal com el conceben.

El president de l’Asociación para la Recuperación de la Memoria Histórica, Emilio Silva, afirma que “a Espanya, la construcció de la ignorància del nostre propi passat és política d’Estat.” El rey, cinquena producció del Teatro del Barrio, és una ficció contra la ignorància. Amb la convicció que només qui la coneix pot canviar la pròpia realitat.
Alberto San Juan

FITXA ARTÍSTICA
Text i direcció: Alberto Sanjuan
Intèrprets:  Luis Bermejo, Alberto San Juan i Javier Gutiérrez
Ajudants de direcció i de producció: Pablo Esguevillas i Marta
Producció: Teatro del Barrio


Copyright imatges © armando vázquez

ESCOLA ESPECTADOR
Trobada amb la COMPANYIA després de la funció.
Coneixerem el procés creatiu de l'obra de la mà dels creadors i intèrprets.

Durada: 100' sense pausa

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Avinyonet del Penedès | 03-10-2026 fins 04-10-2026

Visites teatralitzades a la Font de la Canya

Vilanova i la Geltrú | 03-10-2026 fins 04-10-2026

Arts i Natura Festival - AJORNAT

Vilafranca del Penedès | 03-10-2026 fins 04-10-2026

Jornades Lúdiques del Penedès–VilaJuga

Vilafranca del Penedès | 02-10-2026 fins 01-11-2026

Era un pintor de Vilafranca

Llorenç del Penedès | 02-10-2026 fins 24-10-2026

6a edició del Festival de Poesia «CUMPRASIA, BIAIX POÈTIC».

Canyelles | 02-10-2026 fins 04-10-2026

Canyelles Mil·lenària i Benvinguda Tardor 2026

Sant Sadurní d'Anoia | 02-10-2026 fins 04-10-2026

Escumostra, mostra d'escumosos i gastronomia

Vilanova i la Geltrú | 24-09-2026 fins 18-10-2026

150 anys del 'Plano General' per a l'Eixample Gumà

Vilafranca del Penedès | 18-09-2026 fins 25-10-2026

Gravats. Ángel Camino

Sitges | 18-09-2026 fins 04-10-2026

Art a quatre mans
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.