PUBLICITAT
ALTRES
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.
PUBLICITAT
La sessió, moderada per Valeri Laguna, consistirà en una videoconferència on els integrants de Club de lectura tindran l’oportunitat d’intercanviar opinions amb el seu autor i aprofundir en l’obra que han tingut el privilegi de llegir.
L’activitat és exclusiva per als inscrits a les sessions de “Llegir el teatre” i està organitzada per la Biblioteca Torras i Bages de Vilafranca i el Teatre Cal Bolet de Vilafranca.
L’espectacle Sopar amb batalla amb totes les entrades exhaurides s’havia d’estrenar el dia 24 d’abril, al Teatre Cal Bolet, però a causa del COVID-19 s’ha ajornat al dia 11 de desembre, a les 20.30h, al Teatre Cal Bolet.
Les entrades ja adquirides seran igualment vàlides per a la nova data. Les persones que no puguin assistir a la data reprogramada es retornarà l'import de les entrades. S’informarà del procés de devolució quan es pugui normalitzar el servei.
Més informació: https://espectacles.vilafranca.cat/
Propostes culturals en temps de confinament
D’altra banda, el Teatre Cal Bolet i l’Auditori de Vilafranca durant tot el temps de confinament presenta diàriament una proposta d’arts escèniques i musicals als seus seguidors i amics. La idea del Servei de Cultura és oferir un recull de les nombroses iniciatives per continuar connectats amb el món cultural. Es poden seguir les recomanacions a les xarxes socials:
Facebook Teatre Cal Bolet: teatre.calbolet
Facebook: auditori.vilafranca
Twitter: @espectaclesvila
Instagram: @espectaclesvila
PUBLICITAT
Sitges | 19-07-2025 fins 03-08-2025
El Vendrell | 10-07-2025 fins 31-07-2025
PUBLICITAT