PUBLICITAT
ALTRES
PUBLICITAT
La celebració s’iniciarà, com cada any, al municipi de Torrelles de Foix, on la Flama arribarà procedent del Parlament de Catalunya, que la rep directament del Canigó. A dos quarts de vuit del vespre, els representants de tots els municipis que hi participin es trobaran a la plaça de l’Ajuntament de Torrelles, on tindrà lloc un breu acte simbòlic de rebuda. Es llegirà el missatge d’enguany de la Flama -que ha estat escrit coralment per representants dels sectors que han tingut un paper destacat en la situació sanitària generada per la pandèmia- i els representants dels municipis recolliran la Flama i se l’enduran als seus pobles, on serà rebuda també amb una breu celebració.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT