DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

ACTIVITATS ESPORTIVES

Torneig solidari de pàdel a benefici del centre Ricard Fortuny


Hi ha 8 categories per participar en aquest torneig, que començarà el divendres 3 de juliol a la tarda i acabarà el diumenge 5 de juliol al matí

Informació de l'acte

Carles Crusells, representant de l’Associació Torneig de Pàdel Interempreses, va explicar que la ciutadania i les empreses han respost molt favorablement a la crida: ja hi ha 56 parelles inscrites al torneig i els trofeus consistiran en els regals oferts per les empreses col·laboradores.

 

Hi ha 8 categories per participar en aquest torneig, que començarà el divendres 3 de juliol a la tarda i acabarà el diumenge 5 de juliol al matí. Crusells va explicar que han creat una categoria nova en els tornejos de pàdel, +90, en homenatge a les persones grans que són les que més han patit l’epidèmia de la COVID. Per inscriure’s en la categoria +90, els dos membres de la parella de jugadors han de sumar més de 90 anys. També hi ha una categoria per a persones que acaben de començar a practicar aquest esport, perquè la finalitat del torneig solidari no és la competició en si mateixa, sinó gaudir d’una dia fent esport i recaptar diners per a una entitat que ha tingut un paper molt destacat durant la crisi de la COVID.

 

Malauradament, en aquest torneig no hi haurà públic a les grades perquè les mesures de protecció sanitàries no ho permeten, i els esportistes hauran de seguir totes les instruccions de seguretat que marquin els organitzadors.

 

Agustí Vallverdú, alcalde de les Cabanyes, va dir que “el pàdel és un esport inclusiu, perquè permet parelles mixtes, la qual cosa no és fàcil de trobar en altres esports” i es va mostrar orgullós “que una empresa del nostre municipi vulgui homenatjar el personal i les persones grans del CSS Ricard Fortuny”.

 

Anna Doblas, regidora d’Esports de l’Ajuntament de Vilafranca del Penedès, va afirmar que “el Ricard Fortuny és una referència per a Vilafranca. Moltes persones, no només persones grans, passen cada any per allà”. I va agrair aquest gest de solidaritat “amb els que han estat patint i molt, ho han fet molt bé i no han deixat cap persona sola”.

 

Raul Casado, conseller comarcal d’Esports, va afirmar que “per al Consell Comarcal sempre és un plaer poder donar suport als projectes amb valor afegit. En aquest cas, aquest torneig ens recorda els valors i els beneficis de la pràctica de l’esport”. I va agrair el treball dels organitzadors, els voluntaris i els patrocinadors.

 

Finalment, Lurdes Martínez, directora assistencial del CSS Ricard Fortuny, va donar les gràcies per haver pensat en aquesta entitat que “malauradament, amb la crisi de la COVID, hem estat a 1a línia, i ara, encara que no tenim cap cas, continuem treballant per evitar qualsevol nou contagi”.

 

Les persones que es vulguin inscriure al Torneig de Pàdel Solidari ho poden fer fins al dijous 2 de juliol a través del telèfon 676 675 744 . El preu de la inscripció és de 20 € per persona. També hi ha la possibilitat de donar suport a aquesta iniciativa solidària sense competir en el torneig de pàdel.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Vilafranca del Penedès | 20-12-2025

90 anys de Jazz a Vilafranca: OPEN JAZZ COLLECTIVE

Vilanova i la Geltrú | 20-12-2025

Judit Neddermann i Pau Figueres

La Llacuna | 20-12-2025 fins 27-12-2025

Pessebre Vivent La Llacuna

Canyelles | 20-12-2025 fins 21-12-2025

19è Pessebre Vivent

Sitges | 20-12-2025 fins 18-01-2026

Vent de fora

Vilanova i la Geltrú | 20-12-2025 fins 31-01-2026

Els poblats ferroviaris, la vida al voltant del tren

Cubelles | 20-12-2025

Mostra de Pallasses i Pallassos

Sant Pere de Ribes | 18-12-2025 fins 30-01-2026

Ser Dona Migrant

Vilafranca del Penedès | 17-12-2025 fins 21-12-2025

361a Fira del Gall

Barcelona | 16-12-2025 fins 02-01-2026

Diciembre contemporáneo

Sitges | 15-12-2025 fins 03-01-2026

Un poema per Nadal

El Vendrell | 12-12-2025 fins 31-01-2026

La ceramista Raquel Navarro presenta “Sinergies”

Vilafranca del Penedès | 06-12-2025 fins 11-01-2026

Exposició de Pessebres

Santa Margarida i els Monjos | 05-12-2025 fins 28-12-2025

Corretions

Vilanova i la Geltrú | 04-12-2025 fins 31-01-2026

Visites inesperades

Vilafranca del Penedès | 22-11-2025 fins 02-01-2026

GLOPS Biennal d’Art Jove

Vilanova i la Geltrú | 27-09-2025 fins 30-12-2025

Els anys 70
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.