PUBLICITAT
FIRES I FESTES
PUBLICITAT
La Fira, que tindrà lloc el 27 d’agost durant tot el dia, se situarà a la rambla de Nostra Senyora entre els carrers Parellada i Llorenç i Barba. Hi haurà un circuït marcat per facilitar els accessos i evitar les aglomeracions.
Tots els estands disposaran de la seva pròpia carpa, separada de les altres; i en cada carpa hi haurà mascaretes protectores i gel hidroalcohòlic. A més, els comerciants prioritzaran els pagaments telemàtics i es comprometen a mantenir els estris desinfectats per a cada client.
Després de la suspensió del Shopping Night i alguns esdeveniments que l’entitat havia previst per a aquest any, l’objectiu del Centre Vila és anar recuperant una certa normalitat després del confinament, amb el compromís de treballar de forma segura per evitar rebrots o contagis innecessaris del coronavirus. Per animar els clients a participar en aquesta edició de la Fira Fora Estocs, Centre Vila premiarà les primeres compres amb una bossa de roba reutilitzable per anar a comprar. D’aquesta manera, Centre Vila vol recordar una vegada més el seu compromís amb el medi ambient.
Els comerciants creuen que aquest és un bon moment per acabar de fer les compres d’estiu, ja que les botigues que tindran estand a la Fira Fora Estocs ofereixen els articles de temporada a preus molt rebaixats.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Sitges | 26-09-2025 fins 27-09-2025
Vilanova i la Geltrú | 26-09-2025
Sant Sadurní d'Anoia | 05-09-2025 fins 28-09-2025
PUBLICITAT