PUBLICITAT
ALTRES
PUBLICITAT
L’Ajuntament de Sant Pere de Ribes ha convocat per a aquest divendres, Diada Nacional de Catalunya, dues ofrenes florals, una a Ribes i l’altra a les Roquetes, amb accés restringit com a mesura de prevenció davant la Covid-19. Tots dos actes comptaran amb la presència de l’alcaldessa, Abigail Garrido, i un representant de cada grup municipal, formació política i entitat participant. Seran dos actes austers, sense discurs institucional i amb un minut de silenci dedicat als difunts i els familiars afectats per la malaltia. L’alcaldessa i els portaveus dels grups polítics municipals faran una ofrena, seguida de la que oferiran els representants de les entitats.
La crisi sanitària també ha provocat canvis en els actes convocats amb motiu de la Diada per les entitats. El GER ha programat una bicicletada per a dijous, 10 de setembre, a les 18h, en substitució de la tradicional marxa de torxes. Sortirà de l’esplanada del castell de Ribes, passant per passeig de Circumval·lació, carretera dels Cards, carretera de Sitges, carrer Nou i plaça Marcer. En aquest acte no hi haurà parlaments. La mateixa entitat ha convocat el tradicional enlairament de la senyera i el toc de gralles al cim del Montgròs per a l’endemà divendres, 11 de setembre, a les 12.30h.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Sitges | 26-09-2025 fins 27-09-2025
Sant Sadurní d'Anoia | 05-09-2025 fins 28-09-2025
PUBLICITAT