PUBLICITAT
MÚSICA, CONCERTS, BALLS
PUBLICITAT
La cobla Maricel és una formació Sitgetana que neix a partir de la suma de joves talents i músics amb una dilatada trajectòria dins del món sardanista. Des de la seva primera aparició, un 25 de desembre de 2008, fins a l'actualitat compte amb un important bagatge musical; participant en nombroses ballades, aplecs, concerts i quatre treballs discogràfics.
Gènere:
Música de cobla
Durada: 90'
Preu únic: 5€
Venda d'entrades i abonament:
Espectacles i concerts de desembre i gener: a partir del 21 de novembre, a les 11h.
Al web i taquilles del Teatre Principal
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Sant Martí Sarroca | 20-09-2025
Sitges | 20-09-2025 fins 21-09-2025
Sant Sadurní d'Anoia | 05-09-2025 fins 28-09-2025
PUBLICITAT