PUBLICITAT
TEATRE, DANSA I ARTS ESCÈNIQUES
PUBLICITAT
El seu pare, Aureli Capmany, definia el folklore com "la petita història, la que no enganya, la que mai no han escrit els vencedors". El 2019 es van complir 150 anys del naixement del pare i 100 del naixement de la filla.
Les entrades van dels 3 als 5 euros i es poden comprar online a https://www.entrapolis.com/organizador/ajuntament-de-sitges , a l'Oficina de Turisme de l'estació o a les taquilles del teatre una hora abans de l'inici de l'obra.
El regidor de cultura de l’Ajuntament de Sitges, Xavier Salmerón, remarca “l’aposta feta amb La Pregonera per oferir una programació artística professional durant tot l’any on s’inclogui també el teatre, i que amb la Covid19 hem volgut mantenir-la re-programant les actuacions previstes amb els protocols sanitaris pertinents”.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT