PUBLICITAT
TEATRE, DANSA I ARTS ESCÈNIQUES
PUBLICITAT
Aquest divendres 2 d’octubre a les 21:00h, l’humorista Luis Lara, conegut amb el nom professional de “Comandante Lara”, actuarà al Teatre Casal amb els teloners Vicente Ruidos i Jesús Tapia.
En aquest nou espectacle, Comandante Lara durà la veu cantant i parlarà sobre la relació amb la seva cunyada Ramiro, de la seva situació després de que el deixés la seva parella i dels problemes que té per entaular una nova relació amb altres parelles. Aquest monòleg d’humor se centrarà en la quotidianitat de l’autor, explicat amb el to més franc, fresc i natural al més pur estil andalús.
Luis Lara
Luis Lara, més conegut com el 'Comandant Lara', és un autèntic fenòmen mediàtic a Espanya en els últims anys. Amb el seu humor directe, arriscat, toca temes compromesos i provoca que, al mateix temps, no puguem parar de riure ni un sol segon. En aquesta ocasió ve acompanyat de Jesús Tapia i Vicente Ruidos, que faran de teloners de manera intercalada durant el show.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Sant Sadurní d'Anoia | 05-09-2025 fins 28-09-2025
PUBLICITAT