DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

TEATRE, DANSA I ARTS ESCÈNIQUES

Contes de la Mediterrània de les germanes Baldufa


L’obra de teatre per a públic familiar ‘Contes de la Mediterrània de les germanes Baldufa’, de la Companyia Tanaka Teatre, obrirà la temporada de tardor del Centre Cívic L’Espai aquest proper diumenge, 18 d’octubre.

Informació de l'acte

‘Contes de la Mediterrània de les germanes Baldufa’ és un espectacle que combina el teatre amb les titelles i permet viure els contes tradicionals de les costes de Catalunya, Egipte, Grècia, Algèria, Itàlia i Turquia. A través d’un vaixell en alta mar, les seves protagonistes viuen un viatge per diferents cultures mil·lenàries que conviuen en tres continents amb molts elements comuns. A ‘La pastissera i els follets’ una pastissera pensa que a l’obrador hi té ratolins perquè hi passen coses estranyes, però descobreix que es tracta de follets. Per últim, ‘Encantades’ explica com la Pequinela de la Vall d’Aran i l’Estuna de Porqueres, totes dues germanes, descobreixen que són fades.

Reserva anticipada i aforament limitat per la Covid-19

La nova temporada està marcada pels protocols i mesures de seguretat establerts amb motiu de la Covid-19. L’aforament dels espectacles és limitat i cal fer reserva anticipada en línia de les entrades. El Centre Cívic L’Espai oferirà gel desinfectant als espectadors i garanteix la desinfecció de les localitats abans i després de cada funció. El públic està obligat a dur mascareta, ha de mantenir la distància de seguretat i es recomana que avanci la seva arribada. Per fer-ho possible, s’obrirà la Sala Sol 30 minuts abans que comenci cada representació.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Vilafranca del Penedès | 19-03-2026

August Bover presenta el Desitjós

Sitges | 19-03-2026 fins 22-03-2026

Festival Internacional de Patchwork

Vilafranca del Penedès | 06-03-2026 fins 29-03-2026

L’odissea de les Penèlopes

Vilanova i la Geltrú | 06-03-2026 fins 03-05-2026

Horitzons subjectius

Calafell | 06-03-2026 fins 05-04-2026

Un Mediterrani Viu

El Vendrell | 01-03-2026 fins 27-03-2026

8M, Dia Internacional de les Dones al Vendrell

Vilafranca del Penedès | 28-02-2026 fins 29-03-2026

Plec a plec, de l’artista Mireia Camacho

Vilafranca del Penedès | 28-02-2026 fins 21-03-2026

Vins i veus que s’obren pas

Vilafranca del Penedès | 27-02-2026 fins 29-03-2026

La vida i no sé. L’herència de l’ascens

Sant Pere de Ribes | 27-02-2026 fins 27-03-2026

XX Concurs de Fotografia “Objectiu Sabre”

El Vendrell | 22-01-2026 fins 29-03-2026

Adge, el camp dels catalans (1939-1942)
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.