DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FIRES I FESTES

Arribada dels Reis mags a Canyelles


Canyelles prepara una arribada molt especial dels Reis Mags d’Orient. El 5 de gener, Ses Majestats i el Patge Vibó estaran davant la Sala Multicultural sobre les seves carrosses. Els infants els podran veure i lliurar-los la carta. També s'obre novament el Magatzem Màgic, des d'on els Patges Reials repartiran joguines a casa dels infants

Informació de l'acte

Els Reis Mags d'Orient tornaran aquestes Festes de Nadal a Canyelles. Tot i la impossibilitat de fer una Cavalcada tradicional, per les restriccions imposades per les autoritats sanitàries davant la Covid-19,  Ses Majestats estaran davant la Sala Multicultural la tarda del 5 de gener del 2021, a dalt de les seves carrosses i acompanyats del Patge Vibó. Entre les 17h i les 18:30h, els infants podran veure'ls i lliurar-los les cartes amb les seves peticions.


S'ha organitzat un estricte protocol de seguretat perquè els infants i les famílies puguin passar per davant de les Carrosses i saludar Ses Majestats Melcior, Gaspar i Baltasar. Els seus patges recolliran, com és tradicional, les cartes dels més petits.
 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Vilafranca del Penedès | 19-09-2026

DDM presenta INVENCIBLE. 36è FESTIVAL L’HORA DEL JAZZ

Vilanova i la Geltrú | 19-09-2026 fins 20-09-2026

Cloenda del 12a edició del Festival Solidari Musicveu: Port Bo i Roger Mas

Vilafranca del Penedès | 19-09-2026

2a edició del festival SOOLUS

Vilafranca del Penedès | 18-09-2026 fins 25-09-2026

Ángel Camino, gravats

Vilafranca del Penedès | 18-09-2026 fins 25-10-2026

Gravats. Ángel Camino

Sitges | 18-09-2026 fins 04-10-2026

Art a quatre mans

Igualada | 18-09-2026 fins 20-09-2026

73ena edició de FirA-noia

Sant Pere de Ribes | 16-09-2026 fins 22-09-2026

Setmana Europea de la Mobilitat

Sant Sadurní d'Anoia | 28-08-2026 fins 19-09-2026

11a edició de La Verema del Cava
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.