FIRES I FESTES
PUBLICITAT
Després de presentar-se en un primer vídeo, explicarà als infants en un segon capítol que enguany l’arribada dels Reis Mags serà diferent i que uns campaments reials instal·lats als dos nuclis substituiran les tradicionals cavalcades. També donarà les instruccions per aconseguir les entrades per anar a veure’ls i portar-los les cartes en paper.
Pels que fa als campaments reials, a Ribes s’instal·larà a la Nau Pere Vall i Soler del GER els dies 4 i 5 de gener, d’11h a 13.30h i de 16h a 21h, i a les Roquetes a l’envelat de la Rambla del Garraf, el dia 4 de gener, de 16h a 20.30h, i el 5 de gener, de 10h a 14h i de 16h a 20.30h. L’accés a aquests punts, gratuït, es farà mitjançant entrada anticipada que s’ha de reservar a través dels enllaços de les plataformes d’entrades que es troben a l’espai de Nadal i Reis del web municipal.
Una altra novetat és que els infants podran escriure des d’aquest apartat una carta virtual a SSMM. Així els hi ho farà saber també la fada Margallona en el tercer i últim missatge, on a més encarregarà als nens i a les nenes del municipi que elaborin una manualitat per fer la clau de casa seva i així facilitar-ne l’accés als tres Reis la nit màgica del dia 5 de gener.
PUBLICITAT