PUBLICITAT
CONFERÈNCIES, COL.LOQUIS
PUBLICITAT
La globalització mostra, sobtadament, una altra cara. Hi ha un nou nacionalisme tecnològic. Les nacions competeixen per material mèdic, vacunes i semiconductors. Xina emergeix com a superpotència tecnològica i científica. És la fi de la globalització?
Ens en parlarà Xavier Ferràs, professor del departament d'Operacions, Innovació i Data Sciences d'Esade; titulat en Administració d'Empreses (PhD) per la UB; MBA per ESADE i Enginyer Superior de Telecomunicacions per la UPC.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Sant Sadurní d'Anoia | 05-09-2025 fins 28-09-2025
PUBLICITAT