MÚSICA, CONCERTS, BALLS
PUBLICITAT
Carles Marigó i Manu Sabaté són dos joves músics (o ho eren no fa gaire) que han trobat en la improvisació el llenguatge comú dels seus backgrounds musicals. La música que fan és difícil de classificar en un sol calaix. És generosa i lliure, i proposa un diàleg entre els pianos i teclats d’en Carles i les gralles, la tenora i el clarinet baix d’en Manu. Una mena de comunió entre la música d’arrel i la clàssica, entre la música de tradició oral i la de tradició escrita.
El duo, que s'ha concebut com una plataforma de creació i experimentació artística, té com a objectiu presentar projectes en col·laboració amb músics i artistes d'altres disciplines escèniques. Aquest cop l'aposta és amb el percussionista flamenc David Domínguez, un intèrpret bregat en mil i una batalles i disposat al joc que li proposen aquestes dos experimentadors nats.
(Fotografia: Marta Mas)
Patrocinen el concert Caves Vilarnau i Catànies Via, i convé recordar que l’aforament és de 84 localitats per les restriccions vigents. No cal dir que l'ús de la mascareta serà obligatori i que es mantindran les distàncies pel que fa als seients. Per a poder enllestir tots els tràmits i començar el concert amb puntualitat, es demana que el públic arribi amb temps. La taquilla obrirà a 19h30 i es permetrà accedir a la sala a les 20h00.
Entrades online al web ‘entrades.vinseum.cat’.
➔ Preu: 12€
➔ Entrada Reduïda: 10€ (Òmnium Cultural, Amics Teatre Cal Bolet, Jubilats, Amics Vinseum, Casino Unió Comercial, Biblioteca Torras i Bages)
➔ Alumnes EMMDC i EMAP menors de 18 anys (5€)
PUBLICITAT