DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

LLEURE, AFECCIONS

EcoGimcana al Mercat del Dissabte


El proper dissabte 5 de juny és el Dia Mundial del Medi ambient. Entre les 10 i les 13h, es podrà participar en una ecogimcana familiar ubicada a la zona del Mercat dels dissabtes, al centre de Vilafranca del Penedès.

Informació de l'acte

Per tal de tenir la informació d’inici de l’activitat, caldrà estar atents al canal oficial d’Instagram i al canal de Telegram de l’Ajuntament de Vilafranca del Penedès. A les 10h es publicarà la informació per trobar la primera ubicació física. Seguidament, només caldrà seguir les pistes que portaran a la segona ubicació. Es completarà la gimcana si s’arriba a la tercera i última ubicació. Hi haurà recompenses en cada una de les tres ubicacions que s’hauran preparat.

Els mercats són una bona opció per comprar a granel producte de temporada, de qualitat i de proximitat. Cal comprar amb bosses reutilitzables, carro o cistell sempre que es pugui. Aquesta activitat s’emmarca en el Dia Mundial del Medi ambient i en la campanya ‘Adeu plàstics’, amb la col·laboració de la Mancomunitat Penedès-Garraf. Els infants podran portar el passaport Edunauta i es podrà segellar.

 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Vilafranca del Penedès | 06-03-2026 fins 29-03-2026

L’odissea de les Penèlopes

Vilanova i la Geltrú | 06-03-2026 fins 03-05-2026

Horitzons subjectius

Calafell | 06-03-2026 fins 05-04-2026

Un Mediterrani Viu

El Vendrell | 01-03-2026 fins 27-03-2026

8M, Dia Internacional de les Dones al Vendrell

Vilafranca del Penedès | 28-02-2026 fins 29-03-2026

Plec a plec, de l’artista Mireia Camacho

Vilafranca del Penedès | 27-02-2026 fins 29-03-2026

La vida i no sé. L’herència de l’ascens

Sant Pere de Ribes | 27-02-2026 fins 27-03-2026

XX Concurs de Fotografia “Objectiu Sabre”

El Vendrell | 22-01-2026 fins 29-03-2026

Adge, el camp dels catalans (1939-1942)
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.