DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

CONFERÈNCIES, COL.LOQUIS

Presentació del llibre ‘Maricel. Cent anys d’art i cultura a Sitges’


El llibre, editat per la Diputació de Barcelona i sota la direcció de Vinyet Panyella, commemora el Centenari de Maricel (1918-2018) mostrant el conjunt patrimonial que el conforma: els museus, el palau, l’arxiu històric, la biblioteca Santiago Rusiñol i el Racó de la Calma, així com també les importants col·leccions artístiques que conserva.

Informació de l'acte

L’alcaldessa de l’Ajuntament de Sitges, Aurora Carbonell; el diputat de Cultura de la Diputació de Barcelona i president del Consorci del Patrimoni de Sitges, Joan Carles Garcia Cañizares; el director en funcions dels Museus de Sitges, Pere Izquierdo; i la Presidenta del Consell Nacional de la Cultura i les Arts, Vinyet Panyella presentaran el llibre ‘Maricel. Cent anys d’art i cultura a Sitges’ aquest dijous, 3 de juny a les 18 hores, al saló d’Or del Palau de Maricel.

El conjunt arquitectònic i artístic de Maricel  està lligat a noms il·lustres com Santiago Rusiñol, Ramon Casas, Charles Deering o Miquel Utrillo, entre d’altres. A través d’aquesta obra de referència es pot conèixer un patrimoni que està al servei de la ciutadania i que ha convertit la localitat de Sitges en un referent cultural de tot Catalunya.

 

La presentació també es podrà seguir a través del canal de youtube dels Museus de Sitges.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Vilafranca del Penedès | 06-03-2026 fins 29-03-2026

L’odissea de les Penèlopes

Vilanova i la Geltrú | 06-03-2026 fins 03-05-2026

Horitzons subjectius

Calafell | 06-03-2026 fins 05-04-2026

Un Mediterrani Viu

El Vendrell | 01-03-2026 fins 27-03-2026

8M, Dia Internacional de les Dones al Vendrell

Vilafranca del Penedès | 28-02-2026 fins 29-03-2026

Plec a plec, de l’artista Mireia Camacho

Vilafranca del Penedès | 27-02-2026 fins 29-03-2026

La vida i no sé. L’herència de l’ascens

Sant Pere de Ribes | 27-02-2026 fins 27-03-2026

XX Concurs de Fotografia “Objectiu Sabre”

El Vendrell | 22-01-2026 fins 29-03-2026

Adge, el camp dels catalans (1939-1942)
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.