DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

MÚSICA, CONCERTS, BALLS

Última sessió de vinyls durant la revetlla de Sant Joan


L’última sessió de “Vinyls by John Jacobsen” serà l’estrella de tancament de la nit més màgica de l’any amb una sessió especial a Cava Rovellats.

Informació de l'acte

Cava Rovellats i Be Yourself organitzen l’última “Vinyls by John Jacobsen” per la Revetlla de Sant Joan com a tancament dels 5 mesos dels aperitius musicals “Vinyls” que s’han dut a terme als jardins de la cava amb gran èxit.

Més de 2.000 persones han gaudit dels aperitius musicals, gràcies a una proposta molt atractiva i novedosa que Cava Rovellats ha inclòs dins de les seves activitats d’enoturisme. El format dels aperitius contemplava una copa de benvinguda i des de les 13.00h i fins les 16.30h els assistents gaudien d’una sessió del Dj Internacional John Jacobsen, amb una carta molt variada i maridat amb vins i caves Rovellats.

L’èxit ha sigut tal, que Cava Rovellats i Be Yourself organitzen la Revetlla de Sant Joan amb l’última “Vinyls by John Jacobsen” amb una proposta diferent i molt atractiva.

La Revetlla començarà a partir de les 20.00h amb una copa de benvinguda i tot seguit el sopar de Sant Joan ideat per Art de Cook. Durant la nit, els assistents podran veure un show acrobàtic de La Vertikal a través d’una estructura de més de 8 metres integrada a les taules i, d’un espectacle de foc a càrrec de Kalambre.

Tota la revetlla de Rovellats estarà amenitzada amb la sessió del Dj John Jacobsen, Dj reconegut amb 20 anys d’experiència com a resident a Pacha Ibiza.

Per reserves, cal accedir al formulari web https://forms.gle/Bfq6mCw3oJKweTFUA o a través de les xarxes socials de Rovellats. Les reserves que es tancaran el 18 de juny.

El preu de la revetlla és de 35€ (copa de benvinguda+sopar) i de 15€ pels infants (refresc de benvinguda+sopar). La beguda anirà a part.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Vilafranca del Penedès | 30-06-2026

Com gestionem les Festes Majors al Penedès?

Vilafranca del Penedès | 30-06-2026

Malestars emocionals i salut mental en adolescents i joves

Vilanova i la Geltrú | 27-06-2026 fins 18-07-2026

Exposició col·lectiva de pintura – Pintors de Baix a Mar

Sitges | 27-06-2026 fins 13-07-2026

"Natura" de 7deSitges

Vilafranca del Penedès | 26-06-2026 fins 25-07-2026

Albert Carnicé i Tura a l'Espai Cultural Fòrum Berger

Vilafranca del Penedès | 16-06-2026 fins 04-07-2026

L'Alt Penedès amb els drets del col·lectiu LGTBIQ+

Sitges | 13-06-2026 fins 26-07-2026

Pell Mutant

Sitges | 13-06-2026 fins 26-07-2026

Pell Mutant

Sitges | 12-06-2026 fins 26-07-2026

Testimoni del meu temps

Subirats | 06-06-2026 fins 26-07-2026

21a. edició del Mercat del Préssec d’Ordal

Igualada | 03-06-2026 fins 04-07-2026

Tasta’m, la proposta enogastronomica de Fira Igualada
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.