DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

TEATRE, DANSA I ARTS ESCÈNIQUES

Cançons d’una guerra


En aquesta ocasió, el flamenc i la música clàssica es donaran la mà en aquest muntatge de la companyia de la bailaora Beatriz Higueras que també neix amb la voluntat de fer un exercici de memòria històrica. I és que l’espectacle explica una història ambientada durant la Guerra Civil, quan un matrimoni decideix crear la seva pròpia realitat alternativa per suportar de la millor manera possible els fets que succeeixen.

Informació de l'acte

En paraules d’Higueras, “serà un viatge a través de les melodies i els compositors que les van fer possibles on hi sobren les paraules, només fan falta unes notes musicals que conviden a obrir el cor”.

La regidora de Cultura, Silvia Vaquero, ha destacat el rerefons de totes les propostes que s’inscriuen en el projecte “El Vendrell sent la música”, que passa per la recuperació i la reivindicació del patrimoni del Vendrell a través de la música i l'art.  Per reforçar aquesta idea, l’espectacle “Flamenclàssic. Cançons d’una guerra” es va presentar ahir al búnquer de les Madrigueres, un dels testimonis de l’arquitectura militar del municipi, i on també s’hi ha enregistrat el vídeo promocional.

 

 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Vilanova i la Geltrú | 27-06-2026 fins 18-07-2026

Exposició col·lectiva de pintura – Pintors de Baix a Mar

Sitges | 27-06-2026 fins 13-07-2026

"Natura" de 7deSitges

Vilafranca del Penedès | 26-06-2026 fins 25-07-2026

Albert Carnicé i Tura a l'Espai Cultural Fòrum Berger

Vilafranca del Penedès | 16-06-2026 fins 04-07-2026

L'Alt Penedès amb els drets del col·lectiu LGTBIQ+

Sitges | 13-06-2026 fins 26-07-2026

Pell Mutant

Sitges | 13-06-2026 fins 26-07-2026

Pell Mutant

Sitges | 12-06-2026 fins 26-07-2026

Testimoni del meu temps

Subirats | 06-06-2026 fins 26-07-2026

21a. edició del Mercat del Préssec d’Ordal

Igualada | 03-06-2026 fins 04-07-2026

Tasta’m, la proposta enogastronomica de Fira Igualada
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.