PUBLICITAT
MÚSICA, CONCERTS, BALLS
PUBLICITAT
Les cançons s’han convertit en un element de supervivència en la lluita contra l’opressió i la injustícia. Clars exemples en son les cançons dels esclaus al segle XIX, les melodies antifeixistes o els moviments contra l’apartheid.
Catalunya no ha ignorat aquesta dinàmica i aporta grans exemples de l’ús de l’art com a mètode de cohesió social contra situacions d’injustícia.
L’espectacle Llum és un recull de cançons i poemes musicats que representen aquesta lluita dels pobles, amb diversitat geogràfica i temporal, però que destaquen per la seva qualitat i la seva importància emocional, simbòlica i històrica. Un viatge on la foscor esdevindrà llum a través del flamenc i el jazz.
La força expressiva de la veu de Pere Martínez, la potència de la Cobla Marinada combinades amb els arranjaments del director musical de l’espectacle Vicens Martín, conformen un espectacle on l’emoció es viurà a flor de pell.
Fitxa artística:
Veu: Pere Martínez
Cobla: Cobla Marinada
Guitarra, arranjaments i direcció: Vicens Martín
Percussió: David Domínguez
Entrades a la venda per internet a partir del 13 de setembre.
Entrades a la venda a la taquilla del Teatre Cal Bolet, cada dijous de 18 a 20h, a partir del 16 de setembre.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Sant Martí Sarroca | 20-09-2025
Sitges | 20-09-2025 fins 21-09-2025
Sant Sadurní d'Anoia | 05-09-2025 fins 28-09-2025
PUBLICITAT