Vegueria del Penedès

FIRES I FESTES

Fira de Santa Teresa del Vendrell 2021


La Fira 2021 tornarà a ser presencial, i tornarà a oferir les zones i activitats tradicionals: sectors multisectorial i d’automoció al pàrquing del Pèlag; sector de Firatast i Fira d’Alimentació a la plaça de la Sardana. A més, es podrà gaudir de concerts i animacions familiars a la plaça de la Sardana i a la Rambla. També tornen al carrer els actes de cultura popular com les cercaviles i els castells.

Informació de l'acte

PROGRAMA D'ACTES

Després que l’any passat la pandèmia obligués a fer una edició pràcticament virtual de la Fira, aquesta tardor el certamen vendrellenc, que es celebrarà del 15 al 17 d’octubre, torna amb la il•lusió de recuperar de nou la presencialitat i de continuar sent motor de dinamització econòmica.

Tot i això, tal com ha explicat avui la regidora de Fires i Promoció Econòmica, Mari Luz Ramírez, la situació sanitària i les dificultats econòmiques de molts sectors afectats per la pandèmia, faran que la Fira tingui unes característiques especials.

D’una banda, amb un canvi d’ubicació d’alguns sectors. Aquest any, la zona dels estands multisectorials, de menys dimensió que en anteriors edicions amb un total de 14 expositors, s’instal•larà al pàrquing del Pèlag, compartint espai amb el sector de l’automoció, coordinat pel CIT, que acollirà un total de nou concessionaris.

De l’altra, a la plaça de la Sardana, es podrà gaudir de la zona del Fira-Tast, amb cinc estands de degustació, dos food trucks i un escenari per a concerts. A més, al carrer Apel•les Fenosa s’hi ubicaran les deu parades d’alimentació. També a la Rambla hi haurà una zona d’activitats familiars, amb cadires, que permetrà organitzar-hi diversos espectacles per a tots els públics. D’aquesta manera es vol contribuir a dinamitzar el sector del comerç i la restauració de la zona, que podrà muntar les terrasses amb normalitat.

Per últim, com ja és habitual, l’Avinguda del Camp d’Esports serà l’espai de les atraccions. En concret, el divendres 15 d’octubre, de 6 a 8 de la tarda, la fira d’atraccions serà sense soroll, pensada per a les persones amb hipersensibilitat auditiva.

L’horari dels diferents sectors serà el següent:

Aparcament del Pèlag - Automoció i estands multisectorials
Divendres, de les 6 de la tarda a les 10 de la nit; dissabte i diumenge, de les 10 del matí a les 10 de la nit.

Plaça de la Sardana - Fira d’alimentació i Firatast
Divendres, de les 6 de la tarda a les 12 de la nit; dissabte i diumenge, de les 12 del migdia a les 12 de la nit.

La Rambla - Animacions familiars, zona de jocs i concerts
Divendres a la tarda, dissabte i diumenge tot el dia.

Avinguda del Camp d’Esports - Atraccions
Des del dijous 14 d’octubre, a partir de les 6 de la tarda.

Avui al Penedès

Vilafranca del Penedès | 08-06-2025

Big Band Montbau

Sitges | 07-06-2025 fins 26-07-2025

Concerts de Mitjanit

Vilanova i la Geltrú | 07-06-2025 fins 08-06-2025

YukaiFest 2025

Gelida | 06-06-2025 fins 08-06-2025

V Jornades del Modernisme

Vilafranca del Penedès | 06-06-2025 fins 22-06-2025

Articulacions 2025

Sant Pere de Ribes | 05-06-2025 fins 08-06-2025

Festival de Música d’Autor Monocicle

Vilafranca del Penedès | 30-05-2025 fins 15-06-2025

On són? 85 anys d’exhumacions de fosses comunes de la Guerra Civil a Catalunya

Mediona | 24-05-2025 fins 15-06-2025

La visió mecànica

Santa Margarida i els Monjos | 23-05-2025 fins 08-06-2025

Remeiart 2025

Vilafranca del Penedès | 16-05-2025 fins 16-06-2025

Bitlles il·lustrades

Vilafranca del Penedès | 15-05-2025 fins 28-06-2025

Ressonàncies de l’artista vilafranquí Marc Laguna Salvadó

Sant Pere de Ribes | 12-05-2025 fins 15-06-2025

Tercera edició del +Qarts
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.