PUBLICITAT
CONFERÈNCIES, COL.LOQUIS
PUBLICITAT
El 16 d’octubre de 1921 es va celebrar a les carreteres d’aquests tres municipis penedesencs tot un esdeveniment esportiu que aplegava als millors constructors i pilots d’automobilisme d’arreu d’Europa. Les primeres carreres del que actualment coneixem com a Formula 1 es van córrer aquí, al Penedès. Coincidint amb el dia del centenari d’aquesta primera cursa (que es repetí els dos anys posteriors) es realitzarà el dissabte 16 d’octubre a les 18h a la Societat Cultural La Munienca la presentació del llibre “Circuit de Vilafranca del Penedès. 100 anys d’oblit” escrit pels Srs. Lluís Hill i Joan Solé.
En acabar es donarà pas a la taula rodona on moderats per l'Oriol Llach, periodista de TV3, en Joan Solé, en Ramon Magrinyà i en Lluís Hill reflexionaran i compartiran coneixements sobre aquestes carreres tan peculiars. A més a més, al centre polivalent de la Múnia hi haurà durant tot el cap de setmana oberta l’exposició “La petjada que va deixar la Penya Rhin a la Formula 1” en la qual es repassen els tres Grans Premis (1921-1922-1923) i també hi haurà exposat un Ricart de l’any 1922, un dels cotxes que va participar en el II Gran Premi Penya Rhin (1922).
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Sant Sadurní d'Anoia | 05-09-2025 fins 28-09-2025
PUBLICITAT