PUBLICITAT
TEATRE, DANSA I ARTS ESCÈNIQUES
PUBLICITAT
Joan Pera és sinònim de teatre, comèdia, Woody Allen, i d’una trajectòria d’èxit dins el món de l’espectacle. Ha treballat tota la seva vida per l’espectacle, gran part d’ella al teatre, quasi sempre dins el gènere de la comèdia, on ha compartit durant molts anys escenari amb l’actor andalús Paco Morán, amb qui va tenir un dels majors èxits teatrals representant La extraña pareja de Neil Simon, cinc anys en cartell al Teatre Borrás (del 1994 al 1999) i assolint el Rècord Guiness d’espectadors en una única funció teatral, més de 13.000 espectadors al Palau Sant Jordi de Barcelona. També ha participat en sèries de televisió, com 13 anys i un dia a TV3, i en llargmetratges de com Pau Casals la força d’un silenci de Manuel Huerga (premi al millor actor en un llarg de ficció en el Festival Internacional de Televisió de Seül) o la comèdia Yucatàn, compartint pantalla amb Luís Tosar i dirigit per Daniel Monzón. Per últim, destacar que el 2015, va ser homenejat amb la Creu de Sant Jordi, “per ser considerat un dels més populars en el món de l’espectacle a Catalunya”. El 2019 va ser guardonat amb el Premi Gaudí d’Honor per la Acadèmia del Cinema Català.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Sant Sadurní d'Anoia | 05-09-2025 fins 28-09-2025
PUBLICITAT