PUBLICITAT
EXCURSIONS, SORTIDES
PUBLICITAT
Hora d'inici: 10:00, la Bisbal del Penedès, davant del Centre Municipal de Cultura (Plaça Major, 11. La Bisbal del Penedès).
LA BISBAL DEL PENEDÈS: 1. Castell de la Bisbal (actual Centre Municipal de Cultura); 2. Església de Santa Maria; 3. Casa dels Romagosa; 4. Ajuntament de La Bisbal; 5. Club Segle XX; i 6. Societat Cultural i Recreativa Bisbalenca.
LLORENÇ DEL PENEDÈS: 1. El Castell de Llorenç (medieval i contemporània: Guerra civil-aviació); 2. Vinyes; 3. El Centre (Centre Moral i Instructiu): Associacionisme segle XIX; 4. La Cooperativa (vinya i cooperació: conflicte rabassaire); i 5 La Cumprativa: (associacionisme segle XX).
Inscripció: 3€ que seran destinats a Càritas al punt de partida de la ruta.
En acabar, dinar a La Cumprativa (opcional): 13,50€.
Cal fer la inscripció al següent enllaç:
https://app.sifac.cat/eq/camins_dateneus__recorregut_historic_per_lateneisme_penedesenc
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Sant Sadurní d'Anoia | 05-09-2025 fins 28-09-2025
PUBLICITAT