DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

ACTIVITATS ESPORTIVES

Curs de defensa personal femenina


Què fer si m'ataquen? Com en defenso? Les dones solen ser objecte més fàcil d'una agressió, per la qual cosa aquesta jornada de defensa personal, servirà per orientar i millorar la confiança en si mateixes

Informació de l'acte

Des del departament de Dona i Esport d'aquesta Federació, informem que el proper 13 de novembre, de 10h. a 13h., es celebrarà la jornada de defensa personal femenina, al Pavelló Municipal d'Esports de Canyelles.

Qualsevol dona, no importa quina sigui la seva edat o condició física pot aprendre a defensar-se augmentant la sensació de control i seguretat.

L'objectiu principal és practicar situacions i ensenyar quins son els punts més vulnerables perquè puguis contrarestar mitjançant accions precises i contundents.

La dona agredida es troba psíquicament indefensa i cedeix a la pressió amb facilitat. Per això també us mostrarem com evitar el pànic, com mantenir la calma i quina actitud adoptar en cada situació.

Es mostrarà amb exemples pràctics com utilitzar objectes quotidians de la teva vida diària (bossa, claus, paraigües...).

La inscripció és gratuïta (amb un límit de 300 inscrites), i està oberta a dones majors de 12 anys, federades i no federades.

Les dones federades han de realitzar la inscripció al seu club, i les dones no federades, han d'omplir el formulari disponible i enviar-ho per email a la Federació.

Aquesta jornada de Defensa Personal la dirigirà la responsable de l'Àrea, Sra. Marta Calafell Andulla.

US ESPEREM A TOTES!

(inscripció oberta fins el 7 de novembre o abans si arribem al màxim d'inscrites)

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Vilanova i la Geltrú | 27-06-2026 fins 18-07-2026

Exposició col·lectiva de pintura – Pintors de Baix a Mar

Sitges | 27-06-2026 fins 13-07-2026

"Natura" de 7deSitges

Vilafranca del Penedès | 26-06-2026 fins 25-07-2026

Albert Carnicé i Tura a l'Espai Cultural Fòrum Berger

Vilafranca del Penedès | 16-06-2026 fins 04-07-2026

L'Alt Penedès amb els drets del col·lectiu LGTBIQ+

Sitges | 13-06-2026 fins 26-07-2026

Pell Mutant

Sitges | 13-06-2026 fins 26-07-2026

Pell Mutant

Sitges | 12-06-2026 fins 26-07-2026

Testimoni del meu temps

Subirats | 06-06-2026 fins 26-07-2026

21a. edició del Mercat del Préssec d’Ordal

Igualada | 03-06-2026 fins 04-07-2026

Tasta’m, la proposta enogastronomica de Fira Igualada
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.