FIRES I FESTES
PUBLICITAT
La jornada del 4, s’ha reservat per la jornada de tastos, per això es realitzaran diferents tastos al local: a les 6h de la tarda Tast de vins dels Premis Vinari (INSCRIPCIÓ: https://forms.gle/zqwoidPB5Acebc9h7); i a les 21h Tast de Cassoles Falconeres (INSCRIPCIÓ: https://forms.gle/HS5bsmTTDW3haF4T7). Per tal de poder assistir a qualsevol dels tastos és necessària l’inscripció, donat que les places son limitades.
El diumenge dia 15 s’ha reservat per celebrar un dels actes estrella, un Correfoc amb la col·laboració dels Diables de Vilafranca i en commemoració del 30è aniversari del primer correfoc organitzat a la vila que va ser fruit de la col·laboració d’ambdues entitats i els diables de Puigdàlber. L’acte s’iniciarà al punt de les 12h amb un vermut i dinar popular al local dels Falcons (INSCRIPCIÓ: https://forms.gle/dUqFyNKvMrKjNodM6) que ajudarà a començar a escalfar motors per que al punt de 2/4 de 9 del vespre es pugui donar inici a la Plaça Jaume I, al correfoc que recorrerà alguns carrers del centre vila.
Enguany, les restriccions no han permès organitzar un dels actes insígnia, el Rally dels Falcons però de ben segur que al proper any, tornarà i tornarà amb més força.
La jornada del dia 6, s’ha reservat pels mes menuts de la vila, organitzant una Gimcana infantil, la qual s’iniciarà a les 11h. Per poder participar és necessari inscripció (INSCRIPCIÓ: https://forms.gle/J6cWJmCHceDmU1ee8). La realització de la gimcana es farà en grups de 4-5 nens i nenes. Cada grup ha de tenir un representat adult.
I per finalitzat tot el seguit d’actes i essent la traca final de l’aniversari, el dimecres 8 de desembre hi ha la Gran actuació de Falcons i ExFalcons, iniciant-se a les 12h. amb un petit cercavila que recorrerà els carrers del centre. Iniciant-se a la Rambla Nostra Senyora, seguint per Carrer Sant Joan, Plaça de la Vila, Carrer de la Cort, Rambla Sant Francesc, on s’encendrà una tronada, i acabant al Casal on es farà la gran actuació.
Després de l’actuació com és tradicional celebrarem oficialment l’acabament de la temporada falconera amb el dinar d’aniversari, moment de retrobament de Falcons i ExFalcons. Recordem que per assistir al dinar és imprescindible inscriure’s al següent enllaç: https://forms.gle/ePBQ5S5Kres7xFtT9. El preu del tiquet va en funció si sou socis o no: 25€ (No Socis), 23€ (Socis), 15€ (menors de 12 anys).
I amb aquest seguit d’actes es donarà per acabada no només aquesta temporada falconera, sinó tots els actes del 62è aniversari de l’entitat.
Vilanova i la Geltrú | 10-07-2025 fins 13-07-2025
El Vendrell | 10-07-2025 fins 31-07-2025
PUBLICITAT