PUBLICITAT
CONFERÈNCIES, COL.LOQUIS
PUBLICITAT
Jaume-Alonso Cuevillas. Jurista, economista i Doctor en Dret, catedràtic de la Universitat de Barcelona. Va ser degà de l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Barcelona de l’any 1997 fins el 2005. Diputat al Congrés dels Diputats a les eleccions del 2019. Actualment és Diputat al Parlament de Catalunya d’ençà el 12 de març del 2021. Al Parlament, presideix la comissió d’Acció Exterior i és vicepresident de la de Justícia. Forma part de l’equip d’advocats del President Puigdemont.
Ens complau doncs convidar-vos a participar en aquesta sessió de Tribuna Vilanova i us demanem que en feu la màxima difusió. Tenint en compte el format i les restriccions d’aforament a causa de situació actual, us caldrà inscripció prèvia contactant amb el Foment Vilanoví mitjançant el correu electrònic tribunavilanovafoment@gmail.com o bé trucant al telèfon 938931010 les tardes de dimecres a dissabte de 6 a 9 del vespre indicant el menú escollit. El preu del sopar és de 25€ (20€ pels socis del Foment).
MENÚ
Primers
Amanida de calçots amb xató
Crema de verdures de temporada amb oli de trufes
Segons
Galtes de porc estofades amb patates fregides
Llenguado farcit de gambes amb salsa de marisc
Postres
El menú inclou mitja ampolla de vi, aigua i pa. No inclou cafè.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Sitges | 26-09-2025 fins 27-09-2025
Sant Sadurní d'Anoia | 05-09-2025 fins 28-09-2025
PUBLICITAT