PUBLICITAT
ALTRES
PUBLICITAT
La reserva de l'espai (places limitades) es pot fer directament des de la web d’Albet i Noya. www.albetinoya.cat/shop. El preu és de 20€ per persona i inclou un esmorzar amb embotits, pa amb tomàquet, fruita, carquinyolis i una ampolla de vi per cada dues persones. Un sommelier del celler visitarà els diferents espais per explicar el vi i resoldre dubtes. Durant la jornada, també estarà obert el winebar d’Albet i Noya, de 10 a 14:30h.
Inauguració del primer Hotel d’Insectes a la vinya dels PIWI’s
El mateix diumenge, a partir de les 12h, tothom qui ho desitgi podrà participar en el taller d’Hotel d’insectes amb la biòloga i divulgadora científica Mireia Querol (Autora del blog Biologueando). Aquest hotel quedarà ubicat, a partir d’ara, en una de les vinyes experimentals d’Albet i Noya (l'anomenat ‘Hort dels piwi’s’ i on hi ha plantades diferents varietats de raïm resistents als fongs) i serà un bon refugi pels insectes que es vulguin amagar, protegir-se del fred a l’hivern i pondre els seus ous tranquil·lament a la primavera o a l’estiu. La participació al taller (adreçat principalment a un públic familiar) té un cost de 6 euros per nen i les entrades també es poden comprar a la web d’Albet i Noya.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Sant Sadurní d'Anoia | 05-09-2025 fins 28-09-2025
PUBLICITAT