PUBLICITAT
EXCURSIONS, SORTIDES
PUBLICITAT
Diumenge 13 març, a les 10 del matí, des del Balcó de les Clotes/camí de Sant Pau, s'inicia la caminada i tot seguit a 2/4 12 del matí als peus de la muntanya de Sant Pau plantarem una alzina en memòria de la Mònica Hill.
Aquesta activitat està organitzada pel Col·lectiu Ecologista Bosc Verd - EdC (Ecologistes de Catalunya), el GEIF (Grup d'Extinció d'Incendis Forestals), l'ADF-315 La Carrerada i el Col·lectiu els Imprescindibles.
Per la caminada cal dur aigua, esmorzar i calçat adequat per caminar.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Sant Sadurní d'Anoia | 05-09-2025 fins 28-09-2025
PUBLICITAT