DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

TEATRE, DANSA I ARTS ESCÈNIQUES

Nuye. Companyia de Circ “eia”


De la necessitat de connectar amb l'altre a través d'acrobàcies impossibles.

Informació de l'acte

Despertem en un lloc solitari després d'un llarg aïllament. Ens falta quelcom. Espectacle per a sis acròbates que sorgeix de l'exploració dels diferents aspectes de les relacions de parella a través de les disciplines dels portés acrobàtics i els jocs icarians. En acrobàcia, les dinàmiques de parella són essencials. Estar en contacte amb l'altra persona, tocar-se i comunicar-se molt profundament de manera no verbal, gestionar els estats d'ànim, la càrrega física i les emocions de l'altre. Anar i venir entre un mateix i els altres, en una recerca constant per a completar-nos, és l'eix d'aquesta proposta circense i coreogràfica.

La Companyia de Circ "eia" va rebre el Premi Ciutat de Barcelona 2011, "pel risc que suposa la investigació i la innovació del circ".

Copyright imatge: ©Filippo Menichetti

 FITXA ARTÍSTICA

Idea original: Companyia de Circ “eia”.
Direcció artística: Armando Rabanera Muro i Fabrizio Giannini.
Dramatúrgia i posada en escena: Roberto Magro, Armando Rabanera Muro i Fabrizio Giannini. Creació i interpretació: Luca Bernini, Francesco Germini, Laia Gómez Iglesias, Abby Neuberger, Maiol Pruna Soler, Ona Vives Pérez.
Coreografia: Michelle Man.
Direcció musical: Cristiano i Davide Della Monica.
GÈNERE: circ.

DURADA: 60'

EDAT RECOMANADA: per a tots públics, a partir de 8 anys.

WEB: circoeia.com

PREUS: 18€ platea i llotges centrals, 14€ llotges laterals i 10€ galliner. Consulteu descomptes i paquets (abonaments).

VENDA: a partir del 5 de febrer. Dins d'un paquet, a partir de les 11h, i entrades a partir de les 17h. Al web i taquilles del Teatre Principal.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

El Vendrell | 24-09-2025

Speed Job Dating

Sant Cugat Sesgarrigues | 23-09-2025 fins 28-09-2025

Fira Mediambiental ECO SANT CUGAT 2025

Vilafranca del Penedès | 20-09-2025 fins 06-10-2025

Memòria Democràtica a Vilafranca

El Vendrell | 20-09-2025 fins 25-10-2025

Le Cercle Lumineux

Vilafranca del Penedès | 19-09-2025 fins 12-10-2025

El pinyol o l’art de perdre cada dia

Vilanova i la Geltrú | 17-09-2025 fins 15-10-2025

Iniciació a la fotografia amb la teva càmera

El Vendrell | 16-09-2025 fins 05-10-2025

Festes de la Gent Gran del Vendrell

El Vendrell | 05-09-2025 fins 30-09-2025

URGEELL. Viure per la pintura

Sant Sadurní d'Anoia | 05-09-2025 fins 28-09-2025

Cercles Vitals, el Camí de la Mort per arribar a la Vida

Sitges | 07-08-2025 fins 28-09-2025

Festa Major de Sitges 2025
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.