PUBLICITAT
FIRES I FESTES
PUBLICITAT
Amb la nova situació i aprofitant l'entrada a una nova estació volem reprendre les activitats presencials. La primera activitat que es durà a terme serà la recuperació de l'acte que es celebrava anualment amb tots els integrants del col·lectiu per celebrar l'aniversari i alhora presentar les novetats i apadrinament. Enguany a més arribarem als 10 anys de la presentació del col·lectiu, el 23 de novembre 2012 a Mas les Gralles de la Bisbal del Penedès.
Per tots aquests motius, aquest acte l'hem nomenat "Rebrot 2022 - Festa gastronòmica de primavera" que es celebrarà el 30 de març del 2022 a les 19:30 h a la Sala Entrevinyes del Celler Avgvstvs Forvm del Vendrell. Una manera simbòlica per celebrar l'entrada de la primavera, però també per poder tornar a recuperar les activitats gastronòmiques que van promoure el naixement d'aquest col·lectiu. L'acte constarà d'un format tal com havíem fet en les darreres edicions, amb algunes novetats.
La primera part serà una presentació de les innovacions i nous productes sorgits dels integrants del grup. També s'explicarà l'agenda d'activitats programades pel primer semestre, amb novetats i recuperació d'activitats dutes en el passat. Es presentarà l'apadrinament del col·lectiu pels mesos vinents. Un apadrinament sorpresa que pretén tornar a l'origen del col·lectiu amb els valors dels inicis. Com no podría ser d'una altra manera tots els integrants del col·lectiu prepararem un tast creat per l’ocasió on trobarem un ventall de degustacions elaborades amb els productes del col·lectiu i amb la temàtica de la primavera (rebrot).
Totes les degustacions seran harmonitzades amb els seus respectius vins de tots els cellers que conformen el grup.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Sitges | 20-09-2025 fins 21-09-2025
Sant Sadurní d'Anoia | 05-09-2025 fins 28-09-2025
PUBLICITAT