PUBLICITAT
ALTRES
PUBLICITAT
Aquest dissabte 23 d'abril la Diada de Sant Jordi tornarà la normalitat d'abans de la pandèmia.
Durant tot el dia, entitats i llibreries ompliran la plaça de l'Ajuntament de llibres i roses, en una jornada organitzada un any més per la regidoria de Cultura de Sant Sadurní
A les 12 hores, els balls populars de la vila ballaran pels carrers de Sant Sadurní.
A partir de les 17h, i la plaça de l'Era d'en Guineu, se celebrarà el dia mundial de la dansa amb balls d'exhibició, amb col·laboració de les Entitats de Dansa del municipi.
La ballada de Sardanes a les 19h la plaça de l'Ajuntament a càrrec del Foment Sardanista clourà la diada.
Punt Lila
A partir de les 16h un Punt lila a la fira de Santa Jordina treballarà per difondre la idea que les agressions sexistes només es produixen en l'oci nocturn. És una iniciativa de la regidoria d'Igualtat.
treballarà per Sortim de la idea que les agressions sexistes només es produeixen en l'oci nocturn.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Sant Martí Sarroca | 20-09-2025
Sitges | 20-09-2025 fins 21-09-2025
Sant Sadurní d'Anoia | 05-09-2025 fins 28-09-2025
PUBLICITAT