DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

ACTIVITATS ESPORTIVES

La Pedals de Clip 2022


Torna La Pedals de Clip, la cursa cicloturística clàssica no competitiva més important d’Espanya en la seva categoria. Enguany se celebrarà el 7 i 8 de maig, amb inici i final a Sant Martí Sarroca. Hi haurà dos circuits, per terres penedesenques: un de curt de 45 quilòmetres i un altre de llarg de 73 quilòmetres. Prèviament hi haurà una Cronoescalada que sí serà competitiva.

Informació de l'acte

El programa previst és el següent:

Dissabte, 7 de maig:

• A les 11:00 h., al Castell de Sant Martí, inici de les exposicions de mallots, bicicletes i quadres de pintura de Miguel Soro.

• A les 17:00 h., Cronoescalada des de la Placeta de l’1 d’Octubre fins al Conjunt Monumental de Sa Roca.

• A les 18:30 h., al Castell de Sant Martí, entrega de premis a les guanyadores/guanyadors de la Cronoescalada.

• A les 19:00 h., a la Sala Ponent del Castell, xerrada-col·loqui sobre els mundials de ciclisme, a càrrec de dos Campions del Món: Abraham Olano i Joan Llaneras, acompanyats de Marta Vilajosana, exciclista professional, guanyadora d'etapes al Giro i olímpica a Pequín.


Diumenge, 8 de maig:

• A les 9:00 h., sortida de la Marxa Cicloturista des del Pavelló Poliesportiu de Sant Martí Sarroca.

• A les 12:00 h., aproximadament, al Conjunt Monumental de Sa Roca, arribada dels primers ciclistes que fan la ruta curta.

• A les 13:00 h., aproximadament, al Conjunt Monumental de Sa Roca, arribada dels primers ciclistes que fan la ruta llarga.

• A les 13.30 h., al Conjunt Monumental de Sa Roca, homenatge al convidats il·lustres, parlament de les autoritats i sorteig de productes.

De les 10:00 a les 14:00 h. hi haurà a la plaça del castell parades relacionades amb el món de la bicicleta. Les exposicions del castell també estan obertes fins a les 14:00 h.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Vilafranca del Penedès | 19-09-2025 fins 12-10-2025

El pinyol o l’art de perdre cada dia

Vilanova i la Geltrú | 19-09-2025

La mobilitat a debat

Vilanova i la Geltrú | 17-09-2025 fins 15-10-2025

Iniciació a la fotografia amb la teva càmera

El Vendrell | 16-09-2025 fins 05-10-2025

Festes de la Gent Gran del Vendrell

El Vendrell | 05-09-2025 fins 30-09-2025

URGEELL. Viure per la pintura

Sant Sadurní d'Anoia | 05-09-2025 fins 28-09-2025

Cercles Vitals, el Camí de la Mort per arribar a la Vida

Sitges | 07-08-2025 fins 28-09-2025

Festa Major de Sitges 2025

Sitges | 04-08-2025 fins 21-09-2025

Sitges ReciclArt

Sitges | 04-08-2025 fins 21-09-2025

Artistes per la Pau-18 visions
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.