PUBLICITAT
FIRES I FESTES
PUBLICITAT
Des de les 10.30 del matí es durà a terme aquesta celebració de Sant Isidre, patró de la pagesia. A la plaça de les Cols s'ubicaran sis parades de verdures i hortalisses, reproduint l'estil de venda noucentista, amb vestuari i estris de l'època, com ara els cistells de vímet i les caixes de fusta. El regidor de Mercats i primer Sector, Jaume Carnicer, explica que “estem molt contents de poder tornar a fer el mercat noucentista com el fèiem just abans de la pandèmia, i recuperar les places, ens ho agafem amb moltes ganes, amb molta energia”.
Al llarg del carrer del Comerç hi haurà diferents parades de productes artesans com mel, formatges, sabons, embotits i altres. A la plaça Diputació el grup Corrandes d'Animació amenitzarà la vetllada amb la seva música i als jardins del Museu Romàntic Can Papiol hi haurà l'espai de degustació “olors i sabors noucentistes” amb la col·laboració de Node Garraf.
També cal destacar que durant el matí alguns personatges caracteritzats d'època acompanyaran el públic assistent i els guiarà pels diferents espais del Mercat Noucentista.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Sant Sadurní d'Anoia | 05-09-2025 fins 28-09-2025
PUBLICITAT