PUBLICITAT
EXPOSICIONS
PUBLICITAT
“Retrats sota el foc” és la culminació d’un projecte fotogràfic que rau en l’essència i idiosincràsia dels Balls de diables tradicionals de casa nostra. Aquests elements tan propis de les festes majors regalen detalls i moments que van més enllà de les espurnes, colors i soroll. Aquests inputs i el sentiment de la gent que els aglutina sempre regalen moments màgics que el fotògraf ha immortalitzat. L’exposició també permet endinsar-se en el món dels Balls de diables tradicionals;aprendre, descobrir i conèixer les diferents característiques de cada model d’actuació segons la població, si bé amb un mateix denominador comú: la representació del bé i el mal.
Una representació que de temps ençà sempre ha estat en la memòria col·lectiva de la societat i així s’ha anat transmetent de diversa manera segons cada disciplina. Ara bé, Daniel Garcia Crespo trobava a faltar un tipus de treball que centrés la importància en la gent d’aquestes representacions festives, de les emocions i els sentiments durant les processons, cercaviles, correfocs o escenificacions dels actes sacramentals.
“Retrats sota el foc” se submergeix en el foc festiu, entre els qui esdevenen partícips fent la festa a les places i als carrers.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Sant Sadurní d'Anoia | 05-09-2025 fins 28-09-2025
PUBLICITAT