DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

ACTIVITATS ESPORTIVES

Circuit 3x3 FCBQ Vilamòbil Nikko Center


La SE CASAL Vilafranca organitza una de les proves del Circuit 3x3 de la Federació Catalana de Bàsquet (FCBQ) a la Rambla de Sant Francesc, en una jornada d’esport i bàsquet que preveu la participació de més de 100 equips i l’afluència de més d’un miler de persones. Les inscripcions estan obertes fins al dimarts 7 de juny.

Informació de l'acte

Vilafranca del Penedès es convertirà en l’epicentre del bàsquet català amb la celebració del Circuit 3x3 FCBQ, un projecte obert a tothom i en fase de creixement continuat, impulsat fa 5 anys , com el seu nom indica, per la Federació Catalana de Basquetbol (FCBQ) i que busca consolidar el 3x3 de bàsquet com a una modalitat formativa per a totes les edats.  Per aquest motiu, el Circuit 3x3 FCBQ està obert a totes les categories, començant per infants de pre infantil (nascuts l’any 2012), fins a sènior amb equips formats per 4 jugadors/es.

El 3x3 és una modalitat olímpica del bàsquet que es juga amb només mitja pista i amb 3 jugadors de cada equip. Cada partit dura només 10 minuts, oferint un espectacle molt dinàmic.

El circuit farà parada a 12 ciutats catalanes i es disputarà d’abril a juliol de 2022, essent Vilafranca una d’aquestes seus, que acollirà el Cirquit 3X3 FCBQ Vilamòbil Nikko Center diumenge 12 de juny a la Rambla de Sant Francesc,  la qual presentarà un aspecte totalment diferent i amb una estructura de pistes professionals. També s’utilitzarà la pista del Pavelló Joan Marquès, perquè els visitants coneguin la història del bàsquet vilafranquí.

Les inscripcions estaran obertes fins al dimarts 7 de juny a través de la pàgina web de la competició: https://3x3.basquetcatala.cat/vilafrancadelpenedes2022/

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Vilafranca del Penedès | 06-03-2026 fins 29-03-2026

L’odissea de les Penèlopes

Vilanova i la Geltrú | 06-03-2026 fins 03-05-2026

Horitzons subjectius

Calafell | 06-03-2026 fins 05-04-2026

Un Mediterrani Viu

El Vendrell | 01-03-2026 fins 27-03-2026

8M, Dia Internacional de les Dones al Vendrell

Vilafranca del Penedès | 28-02-2026 fins 29-03-2026

Plec a plec, de l’artista Mireia Camacho

Vilafranca del Penedès | 28-02-2026 fins 21-03-2026

Vins i veus que s’obren pas

Vilafranca del Penedès | 27-02-2026 fins 29-03-2026

La vida i no sé. L’herència de l’ascens

Sant Pere de Ribes | 27-02-2026 fins 27-03-2026

XX Concurs de Fotografia “Objectiu Sabre”

El Vendrell | 22-01-2026 fins 29-03-2026

Adge, el camp dels catalans (1939-1942)
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.