MÚSICA, CONCERTS, BALLS
PUBLICITAT
El primer dels dos concerts que es faran a Torre-ramona serà el dissabte 23 de juliol, dins del recinte emmurallat del Palau Gralla, amb un concert creat expressament pel festival amb els artistes Manel Fortià, Marc Miralta i Xavi Torres, que portaran a l’escenari la proposta musical “Tres x Tres”.
El segon concert serà el dissabte 30 de juliol, amb la Cobla Marinada, Pere Martínez, Vicens Martín i David Domínguez que portaran als escenaris del festival l’espectacle “Llum”, un recull de cançons i poemes musicats que representen la lluita dels pobles. Com a novetat d’enguany, abans de l’inici dels concerts, els espectadors podran veure l’exposició de Pujolboira i Bergsrud: L’heretat dels mites Greco-Romans. I després de les actuacions els assistents degustaran cava elaborat a Subirats amb Préssec d’Ordal. El tradicional maridatge davant la Confraria del Cava Sant Sadurní es recupera després de dos anys de no celebrar-se per la Covid-19.
Les entrades i abonaments dels concerts es posen a la venda online i els dies de concert s’habilitarà un punt de venda a taquilla, en cas que quedin entrades disponibles. L’Ajuntament de Subirats organitza el XIX Festival Música a les vinyes amb el suport de la Diputació de Barcelona, i la col•laboració de la Família Bori de Fortuny, la Confraria del Cava Sant Sadurní, l’Associació de Productors del Préssec d’Ordal, els cellers de Subirats participants i la pintora Cathrine Bergsrud.
PUBLICITAT