PUBLICITAT
FIRES I FESTES
PUBLICITAT
Activitats programades:
• Nenes i nens, veniu el dijous 23 a les 18 h a la plaça de La Sardana, per construir la pira de fusta per a la foguera.
• Els pares guarnirem la plaça i prepararem les taules per al sopar que portarem de casa.
• A les 19:30 h aproximadament, juntament amb l’aligueta Tramuntana, anirem a la Font dels Alls a rebre la Flama del Canigó, Tot seguit iniciarem un “cercabarri”, amb música , fins la plaça de la Sardana.
• A les 21 h. encesa del peveter i parlaments de la diada.
• A les 22. h. encesa de la foguera, coets, gresca i sopar .
• Sopar de carmanyola, inscripció 2 €.
• Mes tard hi haurà coca, cava i refrescos per a tots els inscrits i música en viu pel grup "Swing Family"
Inscripcions: els dijous de 18 a 20 h. a l’oficina de l’Associació de veïns i veïnes.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Sant Sadurní d'Anoia | 05-09-2025 fins 28-09-2025
PUBLICITAT