DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FIRES I FESTES

Festa Pirata


La Festa Pirata de Cubelles arriba a la seva setena edició del 8 al 10 de juliol i aplegarà prop de 60 parades d’artesania i alimentació, al passeig Marítim. La fira comptarà amb la participació d’un destacat programa d’animació, activitats i tallers infantils, cercaviles, havaneres, actuacions de teatre per a tota la familía i atraccions per la canalla.

Informació de l'acte

La regidoria de Turisme, Comerç i Fires es pretén conjugar esdeveniments i actes en favor de la promoció del comerç local, especialment de la restauració. Com a les darreres edicions, es manté la ubicació al passeig Marítim que pretén, d’una banda aconseguir, una configuració de rambla de la fira i, de l’altra, afavorir al sector de la restauració del barri Marítim.

El cartell d’aquesta edició ha estat dissenyat per Pere Casanovas, amb la il·lustració de la nova web app Recorre Cubelles. A la recerca d’en Charlie, creada per Som Experiències gràcies a una subvenció de la Diputació de Barcelona, que ens permetra conèixer els llocs més emblamàtics del municipi a travès del Pirata Pocabroma i en Charlie entre d’altres personatges.

Durant aquests tres dies la gent trobarà una proposta de lleure i comerç de temàtica pirata adreçada especialment al públic familiar. Parades d’artesania, atraccions i activitats per la canalla, animació i teatre musical itinerant, tallers, cercavila, havaneres, concerts i moltes sorpreses per a tota la família. I si el temps no ho impideix, dissabte 9 de juliol a les 21.00 h. a la platja Llarga, els pirates tornaran a desembarcar a Cubelles.

La festa Pirata comptarà amb la col·laboració de l’empresa organitzadora Medir Flash i Artistic Events.

 

PROGRAMACIÓ

Durant tota la Fira:

Parades d’artesania i alimentació

Sóc àrab_ Haima

Activitats i taller infantils:

Jocs de Fusta Gegant

Escola de Pirates

Atraccions per la canalla

Animació i teatre musical itinerant

Carpa Pirata Pocabroma

Carpa Kids&Us

Divendres de 17h a 23h:

18:30 Cercavila. Barbarrosa

20:30h Cercavila.L'Era Pirata

22:00h Havaneres_ Mar Brava

 

Dissabte d'11h a 24:00h

11:30 Cercavila. Barbarrosa

13:00h Cercavila.L'Era Pirata

17:30 Cercavila. L'aldarull dels Pirates

19:00 Cercavila. L'aldarull dels Pirates

21:00 Desembarcament els Pirates a Cubelles.

Tot seguit espectacle de Pirates: Música-Esgrima- Malabars- Dansa oriental- Foc

 

Diumenge d'11 a 23h

11:30 Cercavila. Barbarrosa

12:30h Cercavila.L'Era Pirata

17:30 Cercavila. L'aldarull dels Pirates

19:30 Cercavila. L'aldarull dels Pirates

 

* L’Ajuntament de Cubelles i l’empresa organitzadora es reserva el dret a fer els canvis necessaris en aquesta programació per causes imprevistes.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Vilanova i la Geltrú | 02-01-2026 fins 05-01-2026

Eliseu, carter reial

Vilanova i la Geltrú | 25-12-2025 fins 06-01-2026

Els Pastorets

Vilafranca del Penedès | 25-12-2025 fins 03-01-2026

Quinto de Nadal de la Gueralda

Avinyonet del Penedès | 21-12-2025 fins 04-01-2026

Pessebre Vivent Parlat de Les Gunyoles

Vilanova i la Geltrú | 20-12-2025 fins 31-01-2026

Els poblats ferroviaris, la vida al voltant del tren

Sitges | 20-12-2025 fins 18-01-2026

Vent de fora

Sant Pere de Ribes | 18-12-2025 fins 30-01-2026

Ser Dona Migrant

Sitges | 15-12-2025 fins 03-01-2026

Un poema per Nadal

El Vendrell | 12-12-2025 fins 31-01-2026

La ceramista Raquel Navarro presenta “Sinergies”

Vilafranca del Penedès | 06-12-2025 fins 11-01-2026

Exposició de Pessebres

Vilanova i la Geltrú | 04-12-2025 fins 31-01-2026

Visites inesperades
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.